Безперечно хлібобулочні вироби стають особливо привабливими для споживача, якщо вони продаються максимально свіжими. У такій ситуації кращий варіант - використання заморожених хлібобулочних напівфабрикатів, які доводяться до повної готовності прямо у точці збуту або на підприємстві громадського харчування.
За останні роки попит на хліб, булочки, слойки, рулети і навіть кондитерські вироби, виготовлені із заморожених напівфабрикатів, значно зріс. У Європі заморожений хліб і випічка продається в будь-якому супермаркеті. Це зручно: 10-15 хвилин в духовій шафі - і на столі свіжоспечені булочки. Україна поки на початку цього шляху.
Власне виробництво хлібобулочних виробів - дуже перспективний напрямок. Свіжий хліб, випечений на місці, не тільки хороший маркетинговий хід, але і козир, який дає можливість виділитися в умовах високої конкуренції.
Використання заморожених напівфабрикатів не потребує розширення штату оскільки процедуру приготування виробів може виконувати одна людина.
При використанні заморожених хлібних напівфабрикатів відсутній нереалізований товар, оскільки випікання нових виробів відбувається в міру реалізації попередніх. У результаті в асортименті завжди присутній як гарячий і ароматний хліб так і свіжоспечені булочки на будь-який смак. А наявність заморожених хлібних напівфабрикатів - гарантований запас при непередбаченому попиті на продукт.